Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Nissan GT-R

Οι ιαπωνες ξερουν τι κανουν και παρουσιαζουν αυτοκινητα περα απο καθε φαντασια, που σπανε τα κοντερ και κοντραρουν στα ισα μεγαλα super cars. Δειτε μερικα βιντεο και τα τεχνικα χαρ/κα.



Μια παρουσιαση απο τον βελτιωτικο οικο Mine's








To καλυτερο βιντεο για το τελος




Τεχνικα χαρ/κα



Κινητήρας: 6-κύλινδρος V
Κωδικός κινητήρα: VR38DETT
Κυβισμός: 3.799 cm³
Διάμετρος x Διαδρομή: 95,5 x 88,4 mm
Ισχύς-1357 kW (485 PS) στις 6.400 rpm
Ροπή-1588 Nm στις 3.900 – 5.200 rpm
Σχέση συμπίεσης: 9,0:1
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός, 2 Υπερσυμπιεστές
Βαλβίδες: DOHC, 4 ανά κύλινδρο
Ψύξη: Υδρόψυξη
Μετάδοση: 6-τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Τετρακίνηση ATTESA ET-S
Λάστιχα: Μπροστά 255/40 ZRF20 (Run-flat)

Πίσω 285/35 ZRF20 (Run-flat)
Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι Brembo (Διάμετρος 380 mm), 6 πιστόνια μπροστά, 4 πιστόνια πίσω
Μετατρόχια μπροστά/πίσω: 1.590/1.600 mm
Μεταξόνιο: 2.780 mm
Διαστάσεις: 4.655 x 1.895 x 1.370 mm
Βάρος: 1.750 kg
Τελική ταχύτητα310 km/h (ηλεκτρονικός κόφτης στα 180 km/h στην Ιαπωνία)
Επιτάχυνση 0–100 km/h: 3,4 sec
Κατανάλωση (Λίτρα/100 χιλιόμετρα): 12,2 L




Η μεταδοση γινεται στους πισω τροχους και επιλεκτικα, με ηλεκτρονικο
ελεγχο, δινεται, οποτε χρειαζεται, ροπη και στους μπροστα. Το κιβωτιο βρισκεται στον
πισω αξονα, για καλυτερη κατανομη βαρους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου