Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Η ιαπωνικη φιλοσοφια...


Δεν λεω, καλα τα τουρμπο, ωραιοι οι κομπρεσσορες, δινουν γαματη αισθηση οταν βγαζουν την ροπη τους, αλλα μπελαλιδικα. Πρεπει να προσεχεις πολυ, να περιμενεις μιση ωρα στο ζεσταμα, σωστες ρυθμισεις και να προσεχεις σε τι μαστορα θα το πας γιατι κινδυνευεις να το παρεις στο χερι. Η φιλοσοφια των ιαπωνων ειναι απλη: Οσο πιο απλο ειναι ενα μοτερ τοσο πιο αξιοπιστο ειναι. Αν αγορασεις honda η toyota δεν προκειται να το αλλαξεις ποτε, θα πεθανεις μ αυτο και θα το κληρονομησει και το παιδι σου.
Απλα, αξιοπιστα και με τρελες επιδοσεις, ακομα και με μικρες μετατροπες.Οχι σαν τους γερμανους που προσπαθουν να βγαλουν κ απ τη μυγα ξυγκι.  Εβγαλαν λοιπον τα TSI, τουρμποκομπρεσσορα με σχεση συμπιεσης στο θεο και... πλαστικη εισαγωγη, κατεστραμενα ηλεκτρονικα (ακομα και στο dsg) και καμμενο λαδι με τη σεσσουλα. Ωραια απο εμφανιση τα γερμανικα, μην ξεχναμε το scirocco, το s4 και το καινουργιο Passat, αλλα τι να το κανεις αν, στον 2ο χρονο, σου μεινει το μοτερ στα χερια.
Πολλοι λενε οτι το τουρμπο ειναι το μελλον της αυτοκινησης, επειδη με μικρα μοτερ θα εχουμε περισσοτερη ισχυ και οικονομια, το προβλημα ειναι τι οικονομια θα κανεις αν χρειαστει να αλλαξεις μοτερ, αν θα πρεπει να προσθετεις καθε τοσο λαδι, να επισκεπτεσαι τον μηχανικο καθε τοσο και να μην μπορεις να το πειραξεις κιολας ευκολα.
Υπαρχουν και αξιολογα μοτερ που κανουν οικονομια χωρις τουρμπο, η και με τουρμπο με μεγαλυτερη αξιοπιστια. Οπως το evo και το gt-r (ισως και το impreza). Σε τι διαφερουν? Μα στην λεπτομερια, στην προσοχη που δινουν και στην προσυλωση. Παιζει και η οικονομια ρολο, αλλα πανω απ ολα τους ενδιαφερει τι θα πουλησουν και αν θα ειναι ευχαριστημενος ο πελατης, τι νοημα εχει αν θα βγαλεις το μοτερ της χρονιας (υποτιθεται) αν δεν μπορεις να ξεπερασεις ενα απλο αυτοκινητο σε αξιοπιστια?

Ειναι τυχαιο που οι μεγαλυτεροι βελτιωτικοι οικοι ασχολουνται κυριως με ιαπωνικα αυτοκινητα και οχι με ευρωπαικα? Ειδικα τα VW τα εχουν χεσμενα...

5 σχόλια: