Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Νεο Honda Civic

Αποτελεί το πιο σημαντικό μοντέλο της Honda. Το Civic, έχει ιστορία παραγωγής από το 1972, με περίπου 20.000.000 πωλήσεις μέχρι τώρα. Στη Μάλαγα χθες και σήμερα οδηγούμε την 9η γενιά του Civic, το οποίο βασίζεται μεν στο σασί του υπάρχοντος μοντέλου που δημιουργήθηκε το 2006, ωστόσο έχει αναβαθμιστεί σε πολλούς τομείς.

Σχεδόν όλα τα εξαρτήματα του νέου Civic είναι καινούργια ή σημαντικά αναβαθμισμένα: έμφαση δόθηκε στη ρύθμιση της ανάρτησης κι αυτό φάνηκε στους δρόμους που οδηγήσαμε, επαρχιακούς ή αυτοκινητοδρόμους, στα υλικά της καμπίνας που αναβαθμίζουν την εικόνα, στα νέα στιλιστικά στοιχεία και στη βελτιωμένη αεροδυναμική για μία που συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Το νέο Honda Civic θα έρθει το Μάρτιο του 2012 στην Ελλάδα με τιμές που θα ξεκινούν από τα 17.500 ευρώ, με εξαιρετικά πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης. Στο τέλος του 2012 θα προστεθεί στη γκάμα και νέο μοτέρ πετρελαίου 1.6 lt με πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων και φυσικά κατανάλωση.
Συνοπτικά σας παρουσιάζουμε τις αλλαγές που έγιναν.

Εσωτερική αισθητική

• Νέα λειτουργική διάταξη cockpit (διζωνικό ταμπλό οργάνων)
• Έγχρωμη οθόνη i MID TFT με λειτουργία υποστήριξης οικολογικής οδήγησης Eco, απεικόνιση λειτουργιών ήχου και υποστήριξη χρήστη
• Ηχοσύστημα υψηλών προδιαγραφών με ποιοτικά 20cm 90W subwoofer και 25mm AL dome tweeters (προαιρετικά)
• Νέα υλικά στις επιφάνειες επαφής σε όλη την καμπίνα ανώτερης αισθητικής και ποιότητας
• Νέα σχεδίαση τιμονιού με εργονομικά χειριστήρια, μαλακό δέρμα και άνετες ραφές (ανάλογα με την έκδοση)
• Μπλε κρυφός φωτισμούς εσωτερικού (ανάλογα με την έκδοση)

Εξωτερική αισθητική

• Χαμηλότερο και φαρδύτερο αεροδυναμικό μονοκόμματο προφίλ
• Κομψή εμφάνιση με ενιαία αισθητική που περιλαμβάνει τους θόλους των τροχών και το αμάξωμα
• Χαμηλότερη και φαρδύτερη μετωπική επιφάνεια
• Πίσω φώτα με αεροδυναμικά χαρακτηριστικά
• Νέα σχεδίαση φώτων φρένων και φλας
• Νέες εξωτερικές αποχρώσεις

Άνεση και πρακτικότητα

• Κάθισμα με θαλάμους αέρα για οσφυϊκή και πλευρική υποστήριξη
• Χρονοδιακόπτης ηχοσυστήματος μετά την αφαίρεση του κλειδιού
• Μεγάλο ηλεκτρικό σκιάδιο με κεντρικό άνοιγμα
• Σύστημα πλοήγησης HDD με απεικόνιση βελών, 11 γλώσσες και οθόνη 800x480mm WVGA (ανάλογα με την έκδοση)
• Ηλεκτρικά παράθυρα με λειτουργία τηλεχειρισμού μέσω του κλειδιού
• Οι εξωτερικοί καθρέπτες αναδιπλώνονται και μαζεύονται από το μπουτόν εκκίνησης χωρίς κλειδί,
• Hill start assist
• Κονσόλα πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων με USB/iPod και εισόδους aux
• Ανανεωμένες εσωτερικές και εξωτερικές λαβές θυρών
• Πιο ομαλή αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων

Οικονομία καυσίμου και περιβαλλοντικές επιδόσεις

• ECO Assist
• Idle Stop
• Έλεγχος πολλαπλών σταδίων ACG
• Μειωμένες τριβές κινητήρα
• Βελτιστοποιημένη καύση
• Ενεργή γρίλια αεραγωγού στα μοντέλα diesel

Ασφάλεια

• Φώτα ημέρας LED για πιο ευδιάκριτη παρουσία
• Σύστημα ανεφοδιασμού χωρίς τάπα για προστασία από ανεφοδιασμό με λάθος καύσιμο στα μοντέλα diesel
• Αυτόματο σύστημα υποστήριξης μεγάλης σκάλας (ανάλογα με την έκδοση)
• Ευδιάκριτο, ψηλά τοποθετημένο φως stop
• ACC (Adaptive Cruise Control), CMBS (Collision Mitigation Brake System (ανάλογα με την έκδοση)
• Σύστημα μεταβλητού περιοριστή ταχύτητας Variable speed limiter system
• Μικροφωνική εγκατάσταση για hands-free κλήσεις (ανάλογα με την έκδοση)
• Χαμηλωμένο πίσω παρμπρίζ για καλύτερη ορατότητα από τη θέση του οδηγού
• Βελτιωμένη ευστάθεια σε πλάγιους ανέμους

Ανάρτηση

• Υδραυλικά σαϊλεντμπλόκ για βελτιωμένη απόσβεση στην πίσω ανάρτηση
• Ημιάκαμπτος άξονας τύπου Η για υψηλότερη ακαμψία και οδική ευστάθεια σε σχέση με το προηγούμενο Civic Type R

Κινητήρας

• 2.2 lt. i-DTEC diesel που εκπέμπει 110 γρ./χλμ. CO2 με 150 hp και ροπή 350 Nm.
• 1.8 lt. i-VTEC βενζινοκινητήρας που εκπέμπει 137γρ./χλμ. CO2 με 142 hp στις 6500 rpm και ροπή 174 Nm στις 4300 σ.α.λ.
• 1.4 lt. i-VTEC βενζινοκινητήρας που εκπέμπει 129 γρ./χλμ. CO2 με 100 hp και ροπή 127 Nm ροπή στις 4800 σ.α.λ.

Απο το sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου