Όπως μαρτυρά και η σύνθετη ονομασία του (Diesel+Otto) συνδυάζει τους κύκλους ενός βενζινοκινητήρα και ενός πετρελαιοκινητήρα επιτυγχάνοντας υψηλή απόδοση και εξαιρετικά μικρή κατανάλωση.
Ο Diesotto χρησιμοποιεί ως καύσιμο αμόλυβδη βενζίνη αλλά η καινοτόμος διαφορά είναι πως το καύσιμο μείγμα αυταναφλέγεται χωρίς να υπάρχουν μπουζί (όπως συμβαίνει σε έναν diesel) χάρη στο σύστημα ελεγχόμενης αυτανάφλεξης (CAI ή Controlled Auto Ignition). Σύμφωνα με την Mercedes, η αυτανάφλεξη δεν προσφέρει μόνο μικρότερη κατανάλωση αλλά και λιγότερους ρύπους, ειδικά στην περίπτωση των NOx. Ο DiesOtto συμβαδίζει με τη νέα τάξη πραγμάτων όπως ορίζει το downsizing και φυσικό είναι να υπάρχει σύστημα υπερτροφοδότησης δύο σταδίων. Με απλά λόγια υπάρχουν δύο υπερσυμπιεστές που λειτουργούν σε σειρά, ένας μικρότερος σε μέγεθος για τις χαμηλές στροφές και ένας μεγαλύτερος για τις υψηλές στροφές. Εκτός από τον άμεσο ψεκασμό και την μεταβαλλόμενη βύθιση των βαλβίδων, στα high light του κινητήρα περιλαμβάνεται το σύστημα μεταβλητής σχέσης συμπίεσης.
Απο το caroto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου